Forum = Forum WSK = Strona Główna = Forum WSK =

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Przepalające się żarówki
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum = Forum WSK = Strona Główna -> Elektryka
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz983
dopiero zaczyna...



Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 22:37, 25 Lut 2006    Temat postu: Przepalające się żarówki

dlaczego przepalaja mi sie żarówki w mojej weske 125? mam 2 zarowki 6v i na wolych obrotach swieca tak mocno, za mocno i gdy dodam gazu to sie przepalaja wsadzilem 2x 12v zarowki i sie nie przepalaja ale za to slabo swiecą co zorbic ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
karolb10
dopiero zaczyna...



Dołączył: 26 Lut 2006
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Świdnik

PostWysłany: Nie 0:11, 26 Lut 2006    Temat postu:

sprobuj wsadzic jakas mocniejsza moze np35W moze po prostu za sla be zamontowales?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fenix
dopiero zaczyna...



Dołączył: 24 Lut 2006
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

PostWysłany: Nie 9:43, 26 Lut 2006    Temat postu:

Cytat:
na wolych obrotach swieca tak mocno, za mocno i gdy dodam gazu to sie przepalaja

Wyraźnie masz coś źle połączone w prądnicy. Prądnica daje za wysokie napięcie - pewnie koło 8-10 V.
Podobne zjawisko występowało w pierwszych modelach silnika WSK 125. Tam było tak, że jak tylko np. odłączyła się lub spaliła jedna z żaróweczek (np. STOPu) to tą drugą niemal natychmiast przepalało. Potem zmieniono układ cewek i problem ustąpił.
Teraz tak - nie wiem jaką masz ty prądnice w swoim silniku (jaki model tej prądnicy). Domyślam się że to jest już ten nowszy typ, ten po stosownych zmianach konstrukcyjnych, więc nie ma tego "fabrycznego " problemu przepalania. Pozostaje więc ostatnia możliwość: złe połączenie kabli w instalacji: tu przy prądnicy, albo w samej stacyjce.

Acha - jeszcze jedno pytanie: a nie pomyliłeś tych kabelków co przykręca się do 3 śrubek na silniku? Jeden z nich idzie do gasika silnika w stacyjce, drugi do świateł głownych a trzeci do ładowania AQ. I teraz wszystko zależy, jak te kabelki popodpinałeś do tychże 3 śrubek.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukasz983
dopiero zaczyna...



Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 11:54, 26 Lut 2006    Temat postu:

Ja mam podłończone tylko 2 kabelki ten od ladowania mam odlończony. A model prądnicy to chyba mam ten nowyszy po wueska jest z 1983 r to cewka pewnie tez

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
habson
Gość






PostWysłany: Nie 21:35, 05 Mar 2006    Temat postu:

Ludzie pomóżcie. Co mam zrobić w elektryce żeby moja wska 175 działała bez akumulatora. Słyszałem że trzeba coś zrobić z zapłonem jakoś kable poprzestawiać tylko nie wiem jak. Co mam zrobić??
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukiszka
Gość






PostWysłany: Pon 0:16, 06 Mar 2006    Temat postu:

No habson niech no to zobaczy Fenix o co ty tu prosisz jak dla mnie profanacja wski.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fenix
dopiero zaczyna...



Dołączył: 24 Lut 2006
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

PostWysłany: Pon 10:13, 06 Mar 2006    Temat postu:

Widziałem, widziałem ten post. Ale żeby nie psuć humorów to nie odpisałem: że łobuz jest motorkiem dla bardziej doświadczonych wueskomaniaków. Kobuz to NIE są np. taczki. Albo dyszel od fury. Za trudny to motocykl dla ciebie. Zbyt skomplikowany! (za dużo kabelków?).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
habson
Gość






PostWysłany: Pon 18:31, 06 Mar 2006    Temat postu:

no ludzie pomóżcie. robie crossa i tylko mi ten akumulator przeszkadza bo co wyjadę to mi sie rozładuje a mam już 2 nowe akumulatory. nie potrzebuje świateł tylko żeby odpalał bez akumulatora. please powiedźcie mi jak to trzeba zrobić
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukiszka
Gość






PostWysłany: Pon 23:59, 06 Mar 2006    Temat postu:

Ty hubson weź napraw sobie ładowanie moze przed zakupem 3 AQ. Wstaw jakis przyzwoity prostownik itd. Myślenie nie boli.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
habson
Gość






PostWysłany: Wto 16:00, 07 Mar 2006    Temat postu:

na pewno sami nie wiecie jak to zronić i sie wykręcacie. wielcy wskowicze
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bubu
dopiero zaczyna...



Dołączył: 07 Mar 2006
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zmigród

PostWysłany: Wto 16:56, 07 Mar 2006    Temat postu:

Nie psuj chłopcze atmosfery,jeżeli masz jakieś zastrzeżenia co do uczestników forum,to zachowaj juz je dla siebie,albo pogadaj sobie z kolegą na podwórku,bo nikt tu nie będzie wysłuchiwał tego typu kpin. Mamusia cie nie uczyła?-''Podziękuj,i powiedz do widzenia'' ? A jak cos się nie podoba,to wypad!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MACIEJA
dopiero zaczyna...



Dołączył: 15 Mar 2006
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KAZIMIERZ BISK.

PostWysłany: Śro 12:24, 15 Mar 2006    Temat postu: JAK USTAWIĆ ZAPŁON????????????

NIEWIEM CZY TO WINA ZAPŁONU CZY CZEGOŚ INNEGO ALE NA DURZYCH OBROTACH KICHA Z GAZNIKA I PRZERYWA CHODZ OSTATNIO GAZNIK BYŁ USTAWIANY SKORO TO WINA ZAPŁONU TO JAK GO USTAWIĆ????????????? Confused

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukiszka reaktywacja
Gość






PostWysłany: Śro 23:18, 15 Mar 2006    Temat postu:

normalnie se ksiażke załatw i ustaw to jest wbrew pozorom bajecznie proste
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szajbus
dopiero zaczyna...



Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Głowno

PostWysłany: Nie 1:09, 02 Kwi 2006    Temat postu:

Habson, da rade to zrobic, ale bedzie slaba iskra. Jesli sie nie myle, to z cewek wychodza 2 żółte kable, jeden dajesz na mase, drugi do zewnetrznej cewki na 12V. W cewce masz jeszcze druga srubke, dajesz kableb na przerywacz i kondensator. Cewka musi jeszcze byc przykrecona tak, zeby miala masze zewnetrzna. Wkladasz kabel i jedziesz Razz kiedys to robilem, ale niewiem cz dobrze opisalem. Jesli nie to Wybaczcie.

Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SEN-SEI
dopiero zaczyna...



Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lasocice

PostWysłany: Nie 12:57, 21 Maj 2006    Temat postu:

Ejjejj,ejj,nie naciskajcie tak:nie chce wnosic klutni na forum,ale napewno lukiszka nie rzadzi forum,A ciebie BUBU troche ponioslo tesh,sam wiem jak to z crossem jest,i akumulator jest ogolnie zlym pomyslem do crossa,dlatego trzeba zaplon przestawiac na krótko.Jak kazdy wie ksiazki nie trzeba zalatwiac,bo jest wiele schematów elektrycznych wski 175 w necie.Jak nikt nie chce wytlumaczyc,to ja to zrobie.Ale ludzie(koledzy,i inni motórzyści) powiedzieli ze mam bardzo dobra instalacje,poniewaz moja poprzednia czwórka (dwuramówka)odpalala na krótko na kopa Twisted Evil ,ale tylko przy rozgrzanym silniku.Moja nie miala swiatel.Najlepiej wywalic poprzednia instalke,i dac nową.Z silnika moga wychodzic razem 4 przewody.Najpierw zajme sie trzema,i cewką WN.Przewód brązowy podlaczasz do masy motocykla.Przewód niebieski podlaczasz do Cewki WN(nie pamietam do jakiego zacisku,ale pokombinuj).Przewód żółty ja podlaczylem razem z przewodem niebieskim,wiec byla dobra iskra,przy czym palil od kopa.Lecz mozesz przewod żółty podlaczyc do swiatel,przy czym bedziesz mial swiatla,i iskre(lecz nie wiem,czy bedzie palil na kopa...raczej na pycha).Teraz zostaje nam jeden przewód,mianowicie ostatni.Jest on od przerywacza,i kondensatora,i przychodzi on do drugiego zacisku cewki WN.Jesli jest iskra to okej,przynajmniej ja tak zrobilem i dzialalo.

Moze byc sytulacja,ze masz obwód 12volt,wtedy wychodza z silnika dwa przewody żółte,czerwony od świateł,i od przerywacza(nie wiem jaki kolor,ale zdaje mi sie ze czarny).W tym przypadku postepujesz tak,ze jeden z żółtych podlaczasz do cewki,jeden do masy,a do drugiego zacisku cewki dajesz ten od przerywacza i kondziora.Czerwony mozesz sobie do świateł podpiąć,choć mozesz kombinować.Powinno dzialac.Najlepiej powiedz nam jakie kabelki z silnika wychodzą,to powiem ci co,i jak.Bo przez internet nigdy nic nie pomoge.Najlepiej jest,jak sie spedzi wieczór w warsztacie z browarkiem w łapie,i na spokojnie.Zawsze znajdzie sie rozwiazanie.

Co do zapłonu to ja ustawiam tak,ze 1,5 mm przed GMP(górnym martwym położeniem tłoka)odkrecam srobke od platynek,i ustawiam na żyletkę (taką co sie golisz,chyba ze jestes kobietą Laughing ).Tzn.wkladam zyletke pomiedzy styki przerywacza,i dokrecam srobke od przerywacza(platynek).Po tym zabiegu przerwa powinna być mała(taka sama jak grubosc zyletki.Iskra powinna być w tym momencie taka fioletowa.Jesli nie pomoze ustawienie zaplonu to dolaczysz do mnie z tym bólem,mialem to samo,lecz teraz bede myslal,jak zrobic,zeby silnik poprawnie chodził.Ale narazie jestem zajęty.Narka wszystkim.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum = Forum WSK = Strona Główna -> Elektryka Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 1 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin