 |
= Forum WSK =
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz983
dopiero zaczyna...
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 22:37, 25 Lut 2006 Temat postu: Przepalające się żarówki |
|
|
dlaczego przepalaja mi sie żarówki w mojej weske 125? mam 2 zarowki 6v i na wolych obrotach swieca tak mocno, za mocno i gdy dodam gazu to sie przepalaja wsadzilem 2x 12v zarowki i sie nie przepalaja ale za to slabo swiecą co zorbic ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
karolb10
dopiero zaczyna...
Dołączył: 26 Lut 2006
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: Nie 0:11, 26 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
sprobuj wsadzic jakas mocniejsza moze np35W moze po prostu za sla be zamontowales?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fenix
dopiero zaczyna...
Dołączył: 24 Lut 2006
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Nie 9:43, 26 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Cytat: | na wolych obrotach swieca tak mocno, za mocno i gdy dodam gazu to sie przepalaja |
Wyraźnie masz coś źle połączone w prądnicy. Prądnica daje za wysokie napięcie - pewnie koło 8-10 V.
Podobne zjawisko występowało w pierwszych modelach silnika WSK 125. Tam było tak, że jak tylko np. odłączyła się lub spaliła jedna z żaróweczek (np. STOPu) to tą drugą niemal natychmiast przepalało. Potem zmieniono układ cewek i problem ustąpił.
Teraz tak - nie wiem jaką masz ty prądnice w swoim silniku (jaki model tej prądnicy). Domyślam się że to jest już ten nowszy typ, ten po stosownych zmianach konstrukcyjnych, więc nie ma tego "fabrycznego " problemu przepalania. Pozostaje więc ostatnia możliwość: złe połączenie kabli w instalacji: tu przy prądnicy, albo w samej stacyjce.
Acha - jeszcze jedno pytanie: a nie pomyliłeś tych kabelków co przykręca się do 3 śrubek na silniku? Jeden z nich idzie do gasika silnika w stacyjce, drugi do świateł głownych a trzeci do ładowania AQ. I teraz wszystko zależy, jak te kabelki popodpinałeś do tychże 3 śrubek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz983
dopiero zaczyna...
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 11:54, 26 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Ja mam podłończone tylko 2 kabelki ten od ladowania mam odlończony. A model prądnicy to chyba mam ten nowyszy po wueska jest z 1983 r to cewka pewnie tez
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
habson
Gość
|
Wysłany: Nie 21:35, 05 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Ludzie pomóżcie. Co mam zrobić w elektryce żeby moja wska 175 działała bez akumulatora. Słyszałem że trzeba coś zrobić z zapłonem jakoś kable poprzestawiać tylko nie wiem jak. Co mam zrobić??
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukiszka
Gość
|
Wysłany: Pon 0:16, 06 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
No habson niech no to zobaczy Fenix o co ty tu prosisz jak dla mnie profanacja wski.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fenix
dopiero zaczyna...
Dołączył: 24 Lut 2006
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Pon 10:13, 06 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Widziałem, widziałem ten post. Ale żeby nie psuć humorów to nie odpisałem: że łobuz jest motorkiem dla bardziej doświadczonych wueskomaniaków. Kobuz to NIE są np. taczki. Albo dyszel od fury. Za trudny to motocykl dla ciebie. Zbyt skomplikowany! (za dużo kabelków?).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
habson
Gość
|
Wysłany: Pon 18:31, 06 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
no ludzie pomóżcie. robie crossa i tylko mi ten akumulator przeszkadza bo co wyjadę to mi sie rozładuje a mam już 2 nowe akumulatory. nie potrzebuje świateł tylko żeby odpalał bez akumulatora. please powiedźcie mi jak to trzeba zrobić
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukiszka
Gość
|
Wysłany: Pon 23:59, 06 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Ty hubson weź napraw sobie ładowanie moze przed zakupem 3 AQ. Wstaw jakis przyzwoity prostownik itd. Myślenie nie boli.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
habson
Gość
|
Wysłany: Wto 16:00, 07 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
na pewno sami nie wiecie jak to zronić i sie wykręcacie. wielcy wskowicze
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bubu
dopiero zaczyna...
Dołączył: 07 Mar 2006
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zmigród
|
Wysłany: Wto 16:56, 07 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
Nie psuj chłopcze atmosfery,jeżeli masz jakieś zastrzeżenia co do uczestników forum,to zachowaj juz je dla siebie,albo pogadaj sobie z kolegą na podwórku,bo nikt tu nie będzie wysłuchiwał tego typu kpin. Mamusia cie nie uczyła?-''Podziękuj,i powiedz do widzenia'' ? A jak cos się nie podoba,to wypad!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MACIEJA
dopiero zaczyna...
Dołączył: 15 Mar 2006
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KAZIMIERZ BISK.
|
Wysłany: Śro 12:24, 15 Mar 2006 Temat postu: JAK USTAWIĆ ZAPŁON???????????? |
|
|
NIEWIEM CZY TO WINA ZAPŁONU CZY CZEGOŚ INNEGO ALE NA DURZYCH OBROTACH KICHA Z GAZNIKA I PRZERYWA CHODZ OSTATNIO GAZNIK BYŁ USTAWIANY SKORO TO WINA ZAPŁONU TO JAK GO USTAWIĆ?????????????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukiszka reaktywacja
Gość
|
Wysłany: Śro 23:18, 15 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
normalnie se ksiażke załatw i ustaw to jest wbrew pozorom bajecznie proste
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szajbus
dopiero zaczyna...
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Głowno
|
Wysłany: Nie 1:09, 02 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Habson, da rade to zrobic, ale bedzie slaba iskra. Jesli sie nie myle, to z cewek wychodza 2 żółte kable, jeden dajesz na mase, drugi do zewnetrznej cewki na 12V. W cewce masz jeszcze druga srubke, dajesz kableb na przerywacz i kondensator. Cewka musi jeszcze byc przykrecona tak, zeby miala masze zewnetrzna. Wkladasz kabel i jedziesz kiedys to robilem, ale niewiem cz dobrze opisalem. Jesli nie to Wybaczcie.
Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SEN-SEI
dopiero zaczyna...
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lasocice
|
Wysłany: Nie 12:57, 21 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Ejjejj,ejj,nie naciskajcie tak:nie chce wnosic klutni na forum,ale napewno lukiszka nie rzadzi forum,A ciebie BUBU troche ponioslo tesh,sam wiem jak to z crossem jest,i akumulator jest ogolnie zlym pomyslem do crossa,dlatego trzeba zaplon przestawiac na krótko.Jak kazdy wie ksiazki nie trzeba zalatwiac,bo jest wiele schematów elektrycznych wski 175 w necie.Jak nikt nie chce wytlumaczyc,to ja to zrobie.Ale ludzie(koledzy,i inni motórzyści) powiedzieli ze mam bardzo dobra instalacje,poniewaz moja poprzednia czwórka (dwuramówka)odpalala na krótko na kopa ,ale tylko przy rozgrzanym silniku.Moja nie miala swiatel.Najlepiej wywalic poprzednia instalke,i dac nową.Z silnika moga wychodzic razem 4 przewody.Najpierw zajme sie trzema,i cewką WN.Przewód brązowy podlaczasz do masy motocykla.Przewód niebieski podlaczasz do Cewki WN(nie pamietam do jakiego zacisku,ale pokombinuj).Przewód żółty ja podlaczylem razem z przewodem niebieskim,wiec byla dobra iskra,przy czym palil od kopa.Lecz mozesz przewod żółty podlaczyc do swiatel,przy czym bedziesz mial swiatla,i iskre(lecz nie wiem,czy bedzie palil na kopa...raczej na pycha).Teraz zostaje nam jeden przewód,mianowicie ostatni.Jest on od przerywacza,i kondensatora,i przychodzi on do drugiego zacisku cewki WN.Jesli jest iskra to okej,przynajmniej ja tak zrobilem i dzialalo.
Moze byc sytulacja,ze masz obwód 12volt,wtedy wychodza z silnika dwa przewody żółte,czerwony od świateł,i od przerywacza(nie wiem jaki kolor,ale zdaje mi sie ze czarny).W tym przypadku postepujesz tak,ze jeden z żółtych podlaczasz do cewki,jeden do masy,a do drugiego zacisku cewki dajesz ten od przerywacza i kondziora.Czerwony mozesz sobie do świateł podpiąć,choć mozesz kombinować.Powinno dzialac.Najlepiej powiedz nam jakie kabelki z silnika wychodzą,to powiem ci co,i jak.Bo przez internet nigdy nic nie pomoge.Najlepiej jest,jak sie spedzi wieczór w warsztacie z browarkiem w łapie,i na spokojnie.Zawsze znajdzie sie rozwiazanie.
Co do zapłonu to ja ustawiam tak,ze 1,5 mm przed GMP(górnym martwym położeniem tłoka)odkrecam srobke od platynek,i ustawiam na żyletkę (taką co sie golisz,chyba ze jestes kobietą ).Tzn.wkladam zyletke pomiedzy styki przerywacza,i dokrecam srobke od przerywacza(platynek).Po tym zabiegu przerwa powinna być mała(taka sama jak grubosc zyletki.Iskra powinna być w tym momencie taka fioletowa.Jesli nie pomoze ustawienie zaplonu to dolaczysz do mnie z tym bólem,mialem to samo,lecz teraz bede myslal,jak zrobic,zeby silnik poprawnie chodził.Ale narazie jestem zajęty.Narka wszystkim.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|